HTML

mona lisa

ilyen qtya nincs is. Azaz mégis. És még neve is van: Mona Lisa. Nomen est omen: barna és fekete, állandóan mosolyog, kiegyensúlyozott, nyugodt, a legjobb fej qtya, akivel valaha is találkoztam.

Friss kommentek

  • teevee: Nem tudlak megcáfolni. Önzetlenség, türelem és hűség, ahogy öregxem, egyre fontosabbak. A fenevad... (2009.02.18. 17:06) hepi börszdéj
  • mona lisa: Oh yeah, igen, mostmár mindenki láthassa nagy cimbimet billydödág-ot! Köszönjük, hogy felvállaltad... (2008.12.31. 13:30) Egy tökéletes délután
  • mona lisa: Hello. :) Igazán köszönöm Billydödág nagylelkűségét, nem vagyok rá méltó. Meghajlok nagysága előtt... (2008.12.25. 23:20) mázli
  • billy dödág: Benevezecc én is az uszkár díjra! ;) Ilyen voltam: kepfeltoltes.hu/080726/voltam_www.kepfeltoltes... (2008.07.26. 15:38) Uszkár-díj
  • billy dödág: Hali :) Jelentem jobban vagyok :) Ma vagy háromnegyed órát sanyargatott a doki, meg belémnyomta a... (2008.04.24. 19:37) a műkritiKUSS

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Mona Lisa másodszor

2008.03.10. 20:19 mona lisa

Nos, tehát elhoztam február 4-én Lisát az Illatos útról. Enyhén szólva nagyobb volt, mint amekkorának a fotó alapján gondoltam, de már nem volt visszaút. A kis dögi belelopta már magát a szívembe. Egy pillanatig sem gondolkodtam azon, hogy ott hagyom. Bár az biztos, kissé aggódtam, vajon hogy fogja érezni magát a kis lakásban.

Amikor haza értünk, végigszimatolta a lakást. Lehetett látni rajta, hogy nem ez az első alkalom, hogy  lakásban jár. Valószínűleg a korábbi "gazdája" lakásban tarthatta.

Levittem az állatorvosunkhoz is, aki nagyon jókat mondott róla. Pl. hogy meglepő, mennyire nyugodt, kiegyensúlyozott qtty annak ellenére, hogy 3 hónapog volt az Illatos úton. A súlyát is megnézték: 20 kiló... súlyos egyéniség Mona Lisám. :)

Megismerkedett hát új lakhelyével. Nagyon békés volt, rögtön elfoglalta  apokrócot, ami - a kutyakosár érkezéséig - a helyéül lett kijelölve. Bújt, hálás volt, annyi szeretetet árasztott magából, hogy nay hirtelenjében nem is tudtam mit kezdjek vele. A következő napokra azért tartogatott néhány meglepetést nekem...

Egyrészt jött a hasmenés, ami sajna még időről időre most is tart. Megnézte az állatorvos, 2 napig koplalt, kapott 3 féle gyógyszert, aztán valamennyire jobb lett a helyzet. Emellett elkezdett tüzelni. Rekordmennyiséggel és rekordideig tartott a dolog... Kapott itthonra kis bugyikát, a sétáltatás közben pedig megtanultam,  hogy hogyan tartsam a kutyát kétl  kézzel és eközben hogyan rugdossam le róla a kanokat úgy, hogy nekik se essék bajuk, ám mindeközben  el is vegyem a kedvüket a további próbálkozástól. Kalandos 3 és fél hét volt...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monalisa.blog.hu/api/trackback/id/tr82374925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása