HTML

mona lisa

ilyen qtya nincs is. Azaz mégis. És még neve is van: Mona Lisa. Nomen est omen: barna és fekete, állandóan mosolyog, kiegyensúlyozott, nyugodt, a legjobb fej qtya, akivel valaha is találkoztam.

Friss kommentek

  • teevee: Nem tudlak megcáfolni. Önzetlenség, türelem és hűség, ahogy öregxem, egyre fontosabbak. A fenevad... (2009.02.18. 17:06) hepi börszdéj
  • mona lisa: Oh yeah, igen, mostmár mindenki láthassa nagy cimbimet billydödág-ot! Köszönjük, hogy felvállaltad... (2008.12.31. 13:30) Egy tökéletes délután
  • mona lisa: Hello. :) Igazán köszönöm Billydödág nagylelkűségét, nem vagyok rá méltó. Meghajlok nagysága előtt... (2008.12.25. 23:20) mázli
  • billy dödág: Benevezecc én is az uszkár díjra! ;) Ilyen voltam: kepfeltoltes.hu/080726/voltam_www.kepfeltoltes... (2008.07.26. 15:38) Uszkár-díj
  • billy dödág: Hali :) Jelentem jobban vagyok :) Ma vagy háromnegyed órát sanyargatott a doki, meg belémnyomta a... (2008.04.24. 19:37) a műkritiKUSS

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

hepi börszdéj

2009.02.04. 22:54 mona lisa

Egy évesek lettünk - már ami az együttélésünket illeti Mona Lisával. Ma egy éve, hogy elhoztam az Illatos útról.

Azt hiszem, hogy eddig csupán meséltem róla, de még nem mutattam meg azt a bizonyos számlát, amelyet akkor kaptam, amikor "megvettem" Lisát. A mennyiség egységénél a "db" a mennyiségnél "1" és a termék megnevezésénél pedig az szerepel "kutya".

Kicsit morbid, dehát az adóhatóság nagy úr és egy sintértelepen is rendnek kell lenni - már ami a házipénztárat és a kiadott számlákat, valamint a telepről elvitt kutyákat illeti.

Nos, íme az a bizonyos számla. Kipengettem az ezeregyszázat, osztán már vihettem is a kutyát.

Azóta eltelt 365 nap, megismertük egymást, ő engem, én őt. Mikor rájöttem, hogy mennyire jófej, rendes, nyugodt kutya, akkor gondoltam bele, hogy micsoda mázlim volt, amikor egy fotó alapján kiválasztottam és hazahoztam őt. Hiszen akár lehetett volna idegbeteg, szobatisztaságot megtanulni nem akaró, állandóan ugató, mindent szétrágó és még sorolhatnánk milyen egyéb rossz tulajdonságokkal rendelkező eb. De nem. Egy nyugodt, kedves, szeretetreéhes, szófogadó (no persze már amikor...), játékos, szobatiszta, egészéges, életvidám kis qttty az én Lisám.

Azt hiszem tényleg ajándékba kaptam őt az égiektől, egy igazi kis álomkutya. Azt pedig nagyon fontos megemlíteni, hogy olyan rendszert vágott az életembe, amilyet magam sosem tudtam korábban pl. a reggeli és esti sétákkal, a kajafőzéssel etc.

És ugyancsak Lisának köszönhetően tudatosult bennem, hogy nem úgy van az ám, hogy az ember minden tekintetben felsőbbrendű a kutyáknál, hiszen rengeteget tanulhatunk mi is ezektől a kis négylábúaktól – hogy csak néhányat említsek azok közül, amelyek hiányának köszönhetően ma alig van néhány normális párkapcsolat az evolúció csúcsának nevezett kétlábú egyedek között – például az önzetlenséget, a hűséget és a türelmet. Na mára ennyit az észosztásból. :) Cáfoljatok meg nyugodtan, ha nem így gondoljátok.  

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://monalisa.blog.hu/api/trackback/id/tr31923433

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: bódog 2009.12.02. 20:45:44

Bóóóóóóóóódog, bóóóóóóóóóódog, bóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóódog születéééééééééésnapóóóóóóóót! :) ráááárááááá, rááááráááá, ráááárárárááááárárááááááááá :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teevee 2009.02.18. 17:06:43

Nem tudlak megcáfolni.
Önzetlenség, türelem és hűség, ahogy öregxem, egyre fontosabbak. A fenevadak pedig ezeket helyből tudják (amiből az is rögtön látszik, hogy ki van a csúcson... :)) ...
süti beállítások módosítása