HTML

mona lisa

ilyen qtya nincs is. Azaz mégis. És még neve is van: Mona Lisa. Nomen est omen: barna és fekete, állandóan mosolyog, kiegyensúlyozott, nyugodt, a legjobb fej qtya, akivel valaha is találkoztam.

Friss kommentek

  • teevee: Nem tudlak megcáfolni. Önzetlenség, türelem és hűség, ahogy öregxem, egyre fontosabbak. A fenevad... (2009.02.18. 17:06) hepi börszdéj
  • mona lisa: Oh yeah, igen, mostmár mindenki láthassa nagy cimbimet billydödág-ot! Köszönjük, hogy felvállaltad... (2008.12.31. 13:30) Egy tökéletes délután
  • mona lisa: Hello. :) Igazán köszönöm Billydödág nagylelkűségét, nem vagyok rá méltó. Meghajlok nagysága előtt... (2008.12.25. 23:20) mázli
  • billy dödág: Benevezecc én is az uszkár díjra! ;) Ilyen voltam: kepfeltoltes.hu/080726/voltam_www.kepfeltoltes... (2008.07.26. 15:38) Uszkár-díj
  • billy dödág: Hali :) Jelentem jobban vagyok :) Ma vagy háromnegyed órát sanyargatott a doki, meg belémnyomta a... (2008.04.24. 19:37) a műkritiKUSS

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Uszkár-díj

2008.06.13. 20:26 mona lisa

Történt nemrégiben, hogy szüleim egyik kutyája a nyár beköszöntekor egy qtyakozmetikus segítségével megszabadult bundája jórészétől. Marcipán egy puli és valami más fajta kutya keveréke, mindenesetre a nagy szőrét a puliktól örökölte. A forróság közeledtével kis ködmönkéjében valószínűleg  igen hamar hőgutát kaphatna, emellett pedig a tél alatt nemezessé és nem túl gusztusos módon csimbókossá vált szőrétől megszabadítani számunkra is ez a legmegfelelőbb időpont.

Édesanyám elvitte hát egy szagemberhö, aki mintegy 2 órás hosszú küzdelem után megszabadította Marcikát szőrcsomóitól. A meztelenséget először kissé szégyenlősen viselte Marcipán, de aztán belenyugodott a "rövidnadrágos-trikós" nyári viseletbe. Az új öltözet azonban nem csak számára, hanem Tigi és Lisa számára is meglepetés okozott. Tigi kicsit szagolgatta Marcikát, aztán belenyugodott, hogy ismét egy félig-meddig új kutyával kell megosztania a kertet.

Lisa érkezésekor igencsak meglepődött a "fekete uszkár" láttán. Nagyott nézett, hogy ki ez a kutya. Megszagolgatta és konstatálta, hogy ugyan vannak rajta ismerős szagok, de ez a hegyke kis fickó biztos nem azonos az öregedő nagy szőrű pulikevereékkel. A rövid szőrű uszkár-típusú kutyusok nagyon bejönnek Lisának, ennek az új jövevénynek is nagyon örült. El is kezdett játszani vele, ugrott előtte, dobbantott melső lábaival mintegy játékra hívva, de az uszkár nem nagyon akart vele rohangálni. Lisa azonban rajongójává vált. Puszilgatta, udvarolt neki, mindent megtett,hogy az "újonnan érkezett" kan qtya figyelmét felhívja magára. Méghogy nem számít a frizura? Lisától biztos oscar, ööö, uszkár-díjat kapna Marcipán az új séróért.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://monalisa.blog.hu/api/trackback/id/tr81519177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

billy dödág 2008.07.26. 15:38:32

Benevezecc én is az uszkár díjra! ;)

Ilyen voltam:
kepfeltoltes.hu/080726/voltam_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ésssss, ilyen vagyok:
kepfeltoltes.hu/080726/vagyok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

:DD
süti beállítások módosítása