HTML

mona lisa

ilyen qtya nincs is. Azaz mégis. És még neve is van: Mona Lisa. Nomen est omen: barna és fekete, állandóan mosolyog, kiegyensúlyozott, nyugodt, a legjobb fej qtya, akivel valaha is találkoztam.

Friss kommentek

  • teevee: Nem tudlak megcáfolni. Önzetlenség, türelem és hűség, ahogy öregxem, egyre fontosabbak. A fenevad... (2009.02.18. 17:06) hepi börszdéj
  • mona lisa: Oh yeah, igen, mostmár mindenki láthassa nagy cimbimet billydödág-ot! Köszönjük, hogy felvállaltad... (2008.12.31. 13:30) Egy tökéletes délután
  • mona lisa: Hello. :) Igazán köszönöm Billydödág nagylelkűségét, nem vagyok rá méltó. Meghajlok nagysága előtt... (2008.12.25. 23:20) mázli
  • billy dödág: Benevezecc én is az uszkár díjra! ;) Ilyen voltam: kepfeltoltes.hu/080726/voltam_www.kepfeltoltes... (2008.07.26. 15:38) Uszkár-díj
  • billy dödág: Hali :) Jelentem jobban vagyok :) Ma vagy háromnegyed órát sanyargatott a doki, meg belémnyomta a... (2008.04.24. 19:37) a műkritiKUSS

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

mona lisa - senki többet? harmadszor

2008.03.12. 15:54 mona lisa

Találkozásunk első pillanatától kezdve fantasztikus nyugalom árad Lisából. Néha már-már a depressziót kutatom a tekintetében, vagy valamiféle betegséget, amely ennyire nyugissá teszi őt. De aztán mindig elhesegetem ezeket a gondolatokat, hiszen amikor sétálni megyünk, rögtön felélénkül és ha a lakásban elkezdek játszani vele, akkor is rögtön veszi a lapot. Valószínűleg alaptermészetében egy békés, nyugodt és nagyon barátságos, bújós qtyi ő. Ezt kutyatársaival szemben is tapasztalhatom, sokszor szívinfarktus közeli állapotba kerülök miatta, ugyanis sétáink során előfordul, hogy a kerítést éppen szétkapni kívánó, területét rettenetes acsarkodással és agresszivitással megvédeni kívánó kutyához békésen odasétál és elkezd szimatolni felé. Ilyenkor összes erőmet bevetve rángatom el őt a pórázzal, hiszen nem nagyon szeretném őt orr nélkül látni... Végülis nem a Szfinx nevet adtam neki... Mona Lisához orr is dukál.

Amikor hozzám került és küldtemnéhány barátomnak fotót róla, azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetséges az, hogy ezt a szép kis qttyátot nem vitte el senki az alatta a 3 hónap alatt, amíg az Illatos úton volt. Hiszen mindenki, aki meglátja, rögtön elkezd áradozni róla, hogy milyen helye meg aranyos kutya. Nos, a kérdésemre egy barátnőm talált választ: azért nem vitte el senki, mert rád várt. és tényleg! :) Naaa... jólvan, tudom ez kissé tündérmesés. De valóban így érzem. És szerintem ő is. Mi egymáshoz tartozunk.

Előfordul, hogy bosszúságot okoz, de nagyon ritkán. Ellenben az a szeretetbomba, amit reggelente kapok tőle, amint a galériában található hálószobából lemegyek a nappaliba, az megfogalmazhatatlan. Teljesen más hangulatban kezdem a napokat, amióta Lisa van. Még a korábban kelés is gördülékenyebben megy. Hiszen minden reggel le kell vinni sétláni, azt követően kezdődhet csak el a napi rohangálás.

Járunk kutyaiskolába is. Múlt hét szombaton mentünk először. Majd vasárnap reggel volt a második alkalom. Először kissé furcsán nézett rám Lisa, amikor rángattam a pórázt és az volt a feladata, hogy szorosan mellettem menjen - nem szokott ehhez hozzá. De aztán belenyugodott, hogy a hülye gazdinak aznap épp olyan heppje van, hogy most mellette kell menni.

Fotó: Ecc

Ügyesen ült, a fekvés is sikerült néha, ám  azzal a feladattal, amikor el kellett lépjek a kutya mellől és neki ott kellett volna maradnia, állandóan kudarcot vallottunk. Ahogy megmozdultam, márugrott is fel, hogy "na, okés, akkor menjünk".

Okos kutya nagyon, úgyhogy valószínűleg hamar el fogja sajátítani a feladatokat.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://monalisa.blog.hu/api/trackback/id/tr97378009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.b.b · http://kepfeltoltes.hu/080313/Resize_of_Picture_9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2008.03.13. 21:31:01

szia lisa:)
várom a talit
my name is blaha:)
sometimes bolha..:(
and some call me lujza:)
and my full name is:)
borso ... a blaha bolha...

mona lisa 2008.03.13. 22:36:38

billy is gyün majd hamarost... ;)
Beztos tégedet is megvéd majd mindenkitől, akármilyen nagy qtya is legyen.
Na majd mecclátod: billy bezony több mint testőr. hihi
süti beállítások módosítása